יש אנשים שלא אוהבים את טעם הסוכר. אבל הם עדיין רוצים להתפנק בקינוחים האהובים עליהם. שם נכנסים לתמונה תחליפי הסוכר.

תחליפי סוכר משמשים לרוב כתחליף לסוכר מכיוון שהם לרוב נטולי קלוריות ואין בהם סוכרים. עם זאת, רובם עדיין עשירים בפחמימות, וזו הסיבה שאנשים לא יכולים לאכול מהן כמה שהם רוצים במהלך היום.

אריתריטול הוא ממתיק מלאכותי שנמצא בטוח לצריכה על ידי רוב האנשים עם סוכרת ורגישים לתחליפי סוכר. זה לא משפיע על רמות הסוכר בדם או על ייצור האינסולין, וזו הסיבה שניתן לצרוך אותו ללא הגבלות או תופעות לוואי לא נעימות.

אם אתה מנסה להימנע מסוכר, אז יש הרבה תחליפים שבהם אתה יכול להשתמש.

תחליפי סוכר משמשים לעתים קרובות בסוגים רבים ושונים של מזון. ניתן למצוא אותם במשקאות, קינוחים, סירופים וסוכריות. הם זמינים בווריאציות טבעיות ומלאכותיות כאחד.

כשמדובר בממתיקים מלאכותיים, הם מגיעים בשלושה סוגים: סכרין (שם המותג Sweet'N Low), סוכרלוז (שם המותג Splenda), ואספרטיים (שם המותג NutraSweet). ממתיקים מלאכותיים אינם מציעים קלוריות אבל הם לא ישביעו את השן המתוקה שלך כמו שסוכר היה עושה.

כחברה, אנחנו מנסים לצמצם את צריכת הסוכר שלנו כבר זמן מה. למרות שזה אולי נראה כמו רעיון נהדר ברמת פני השטח, זה הופך קשה יותר ויותר ככל שאתה בוחן את ההשלכות של שינוי אורח החיים הזה. אנשים שלא רוצים לוותר על ממתקים או ממתקים פונים לעיתים קרובות לממתיקים מלאכותיים שזו בעיה בפני עצמה כי יותר מדי מאלה עלולים להוביל גם לסיבוכים בריאותיים.

הדבר הבא הטוב ביותר עבור אלה שרוצים יותר מגוון הוא תחליפי סוכר. לא רק שהם טבעיים, אלא שהם גם מציעים מגוון רב יותר בטעם ובמרקם שמונע מאנשים להשתעמם מהתזונה שלהם מהר כמו קודם.

תחליף סוכר הוא תוסף מזון המעניק מתיקות למזונות מבלי לתרום תכולה קלורית משמעותית. חלק תחליפי הסוכר הם טבעיים, אך אחרים מלאכותיים.

אנשים רבים בוחרים בתחליפי סוכר מכיוון שהם רואים אותם בריאים יותר מסוכר. ניתן להשתמש בתחליפי סוכר בבישול ואפייה, ומאכלים דיאטטיים רבים משתמשים בו כדי להגביר את הטעם במקום להוסיף פחמימות.

יש אנשים שאולי לא יאהבו שעדיין יש להם לפחות כמה קלוריות כשהם צורכים סוגי מזונות כאלה, אבל אם הם מנסים לרדת במשקל, זה יכול להרגיע לדעת שיש פחות סוכר בארוחות שלהם.

עבור אנשים מסוימים, זה קיבל תכונה ממכרת, שבה הם מרגישים שאם הם אוכלים משהו עם סוכר אז התשוקה תחזור עם נקמה.

השימוש בתחליפי סוכר נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. הדבר נובע בעיקר ממגמה גוברת של אורח חיים בריא יותר. תעשיית המזון תרמה רבות לשינוי זה על ידי מתן תחליפי סוכר במזונות ומשקאות רבים.

ישנם סוגים רבים ושונים של תחליפי סוכר שפותחו עם הזמן, אך הסוכרלוז הוא אחד הנפוצים ביותר. זהו ממתיק מלאכותי שהוצג בשנות ה-80, והוא נמצא בשימוש עד היום בגלל תכולת הקלוריות הנמוכה שלו והיעדר תופעות לוואי.

תחליפי סוכר הם חומרים המשמשים להחלפת סוכר על מנת להפחית את צריכת הקלוריות.

ניתן לחלק את תחליפי הסוכר לשתי קטגוריות: ממתיקים מלאכותיים ואלכוהולי סוכר. ממתיקים מלאכותיים הם סוכרים המכילים אפס קלוריות, אך הם יכולים להשפיע על גוף האדם במובנים מסוימים. לאלכוהול של סוכר יש ספירת קלוריות נמוכה ויש להם מתיקות פחות עזה מסוכר רגיל.

אנשים רבים יודעים שתחליפי סוכר אינם לא בריאים כמו סוכר. אבל, הם גם מתקשים להפסיק את התלות שלהם בטעם המתוק של הסוכר.

תחליפי סוכר קיימים כבר זמן רב, אך לא פעם ראו בהם "תחליף" ולא "תחליף". הסיבה לכך היא שעדיין יש להם הרבה קלוריות שיכולות להוביל לעלייה במשקל ולסוכרת.

מחקר חדש מאוניברסיטת ייל מצא שאנשים שהשתמשו בממתיקים מלאכותיים נוטים יותר לאכול יותר מזון מאשר אלה שלא השתמשו בממתיקים מלאכותיים. במחקר, המשתתפים קיבלו מים או משקה ממותק באופן מלאכותי לפני שהציעו להם חטיפים. אלו ששתו משקאות ממותקים באופן מלאכותי אכלו יותר חטיפים מאלו ששתו מים.

יש הרבה תחליפי סוכר בשוק בימינו, אבל לא כולם נוצרים באופן שווה. ישנם ממתיקים טבעיים כמו דבש, סירופ מייפל וסירופ אגבה שהם בריאים יותר מממתיקים מלאכותיים.

ההבדל בין תחליפי סוכר מלאכותיים הוא שהם עשויים מכימיקלים ותרכובות המגיעות ממקורות שונים. חלק מהמקורות הללו הם מלטודקסטרין המופק מעמילן תירס או סירופ תירס עתיר פרוקטוז המופק מסירופ תירס. בעוד שאנשים אחרים משתמשים באלכוהול סוכר המגיע מפירות או ירקות כמו סורביטול, קסיליטול ואריתריטול. אז יש מגוון בסוג הממתיקים המלאכותיים בחוץ.

תחליפי סוכר משמשים בדרך כלל כאשר צרכנים רוצים להפחית את צריכת הסוכר שלהם. ניתן למצוא אותם במזון מעובד וארוז, משקאות ומוצרים אחרים. מחקרים מראים כי חומרים מלאכותיים אלו משפיעים על חילוף החומרים בגוף ועלולים להוביל לתסמונת מטבולית ולסוכרת מסוג 2.

ממליצים לכם לבדוק לעומק את Sweetango האדירים עם תחליף סוכר מהטבע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *